laten we afspreken

website-objectiv

Objectiv helpt productmanagers de volgende strategische actie te ondernemen, zonder daar ellenlange vergaderingen over te voeren en zonder te gissen of het wel zal werken. Hoe ze dat doen? Data. Objectiv eet data bij het ontbijt. ‘Stop debating, start creating’.
Mo. maakte een frisse nieuwe illustratiestijl en het ontwerp van die website.

illutratie-stijl

De boodschap is helder, met Objectiv maak je makkelijker beslissingen over je product. Productmanagers zijn geen data-analisten, dus die taak neemt Objectiv weg. In plaats daarvan geeft Objectiv de juiste tips voor de volgende stap. Om dit proces uit te beelden heeft Mo. een dynamische illustratie-stijl ontwikkeld, die ook in een productvideo is toegepast.

website

De typografie is bold, leesbaar en helder. Daarmee laat Objectiv zien dat ze niet bang zijn te claimen dat ze de absolute topper zijn op dit gebied. Qua kleurgebruik is het vriendelijk en zacht voor de ogen. Geen ‘techy’ data-uitstraling, maar een toegankelijke- en vriendelijk ogende website.