identiteit en website-sansec
‘Secure stores, happy shoppers’. Sanguine Security is wereldwijd marktleider op het gebied van beveiliging tegen betalingsfraude. Want een blije klant is een veilige klant. En daarmee ook een terugkerende klant. En daarom is de missie van Sansec; veilig online winkelen faciliteren. Mo maakte de nieuwe huisstijl en het ontwerp voor web.

eerst een logo...
Een logo voor een autoritair merk, voor een marktleider, heeft niet veel ‘opsmuk’ nodig. Eenvoud zorgt voor een leesbaar logo, met een kleine toevoeging voor herkenbaarheid. Het kleurenpalet zorgt voor herkenbaarheid en is goed toepasbaar in allerlei vormen van communicatie.

... en dan een website
De website is in nauwe samenwerking met Sansec en Gegist Bestek ontwikkeld. Op het gebied van structuur, design en copywriting. De site laat zien wat de positie is van Sansec als marktleider. Ook biedt de site eenvoudig toegang tot de diensten van het bedrijf. Een serieuze dienst met een krachtige uitstraling.
icons, icons, icons
Er is veel te vertellen over de diensten van Sansec. Om een en ander te verduidelijken is er een geheel eigen, 100% custom iconenset gemaakt. Het zijn er een heleboel. Op de website zie je ze allemaal.